Alla inlägg under mars 2012

Av livetigranby - 21 mars 2012 22:43

 Nu är teet halvt uppdrucket, VV candy-bar uppäten och dotter i säng. Fick en snabb bloggintroduktion av 14-åringen, som visst tröttnade på att hjälpa mig och prioriterar att sova. Vad är det med dagens ungdom??   Själv va man ju överlycklig när man slapp gå och sova och fick sitta uppe sent mitt i veckan. En snabb titt på klockan avslöjar att det redan är sent... Hmm... För tiden går fort när man har roligt, eller mycket att göra. Det senare är mest rätt för min del. Satt på arslet 20.30 första gången idag, och intog min middag. Då ska gudarna veta att jag var hungrig. Hade plågat mig igenom en storhandling på Willys på tom mage, lättare sagt än gjort för en föredetta kolhydrat-junkie. Men jag fixade det! 

Nu kanske mamman ska ta och tänka på det där med sömnen med... Jag har ju lite jobb att utföra imorgon med. Telefonrådgivning heela dagen lång. Har nån tråkigt så ring vettja!   


Natti! 

Av livetigranby - 21 mars 2012 22:17

Nu ska jag fixa lite kvällste, därav rubriken för mitt första bloddinlägg... Så jag kommer strax tillbaka...  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här bloggar jag om mitt liv, vad som händer, vad jag tänker och vad som sker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards