Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Saknat

Av livetigranby - 4 november 2013 15:10

Min äldsta dotter kommer hem idag efter att ha varit borta "långhelg". Saknat henne massor...    Får träffa henne en kort sväng innan hon beger sig mot den stora staden och ett biobesök med kompisarna. Det är intensivt att vara tonåring idag.

Skulle aldrig byta tillbaka till tonåring om jag fick valet idag, aldrig någonsin. Möjligtvis bara för att inte börja röka, det var dumt. Allt annat är ju erfarenheter.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetigranby - 6 november 2013 14:27

Sometimes I slide away Silently I slowly lose myself Over and over Take comfort in my skin Endlessly Surrender to my will Forever and ever I dissolve in trust I will sing with joy I will end up dust I'm in heaven I stand in golden rays Radiantly I b...

Av livetigranby - 6 november 2013 11:41

Idag blev det en väldigt sen start. Men vad gör det när jag inte har en tid att passa? Jag ska ju ägna min energi till att göra mig frisk. Sovit så jag känner mig vimmelkantig. Kommer jag alls vakna till liv idag?   Nu väntar jag på den mycket ef...

Av livetigranby - 5 november 2013 17:41

Ibland får man bekräftat sånt som man länge gått och haft på känn genom de mest ärliga kanalerna. Barn. Fick en sak berättad för mig idag. Tyvärr inget jag blir direkt förvånad över, men ändå trist att höra. Har nog av energislukande parasiter, så de...

Av livetigranby - 5 november 2013 11:53

Jag är fortfarande så hostig att jag snart har dragit på mig en ansträngningsinkontinens. För er som inte vet vad det är, så är det att man (fan) inte kan hålla tätt när man hostar, nyser, skrattar eller hoppar. De två sistnämnda gör jag inte just fö...

Av livetigranby - 4 november 2013 11:57

Vad gör man när man är hemma och är sjuk? Jo dricker kaffe och bloggar... Hostan är hemsk, svetten rinner och jag är helt slut. Det är rätt kul att bara slösurfa runt på internet, läsa lite bloggar, kolla nätbutiker och drömma om allt fint jag vill...

Presentation


Här bloggar jag om mitt liv, vad som händer, vad jag tänker och vad som sker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards