Alla inlägg den 4 november 2013

Av livetigranby - 4 november 2013 15:10

Min äldsta dotter kommer hem idag efter att ha varit borta "långhelg". Saknat henne massor...    Får träffa henne en kort sväng innan hon beger sig mot den stora staden och ett biobesök med kompisarna. Det är intensivt att vara tonåring idag.

Skulle aldrig byta tillbaka till tonåring om jag fick valet idag, aldrig någonsin. Möjligtvis bara för att inte börja röka, det var dumt. Allt annat är ju erfarenheter.

Av livetigranby - 4 november 2013 11:57

Vad gör man när man är hemma och är sjuk? Jo dricker kaffe och bloggar... Hostan är hemsk, svetten rinner och jag är helt slut.

Det är rätt kul att bara slösurfa runt på internet, läsa lite bloggar, kolla nätbutiker och drömma om allt fint jag vill ha här hemma   . Det hinner jag knappt med andra dagar när jobb och allt annat som ska göras tar min tid, så det är rätt skönt som omväxling.


Snart är det Fars dag med, vad ska man hitta på till sin käre fader?


Kanske en sånhär: http://www.glossybox.se/themanbox#endless1



Ha en skön dag alla, så ska jag försöka krya på mig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här bloggar jag om mitt liv, vad som händer, vad jag tänker och vad som sker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards