Alla inlägg den 5 november 2013

Av livetigranby - 5 november 2013 17:41

Ibland får man bekräftat sånt som man länge gått och haft på känn genom de mest ärliga kanalerna. Barn. Fick en sak berättad för mig idag. Tyvärr inget jag blir direkt förvånad över, men ändå trist att höra. Har nog av energislukande parasiter, så denna person kommer jag absolut inte slösa mer av min tid, eller enerig på längre. Det har varit en rätt så ytlig kontakt hittills, så det är rakt ingen förlust för mig. Skönt att kräka ur sig bara...   


Nu ska det bli lite god mat, hemmagjord kebabgryta med ris.


Av livetigranby - 5 november 2013 11:53

Jag är fortfarande så hostig att jag snart har dragit på mig en ansträngningsinkontinens. För er som inte vet vad det är, så är det att man (fan) inte kan hålla tätt när man hostar, nyser, skrattar eller hoppar. De två sistnämnda gör jag inte just för tillfället...

Jag vill bli frisk nu, jag vill ut i det vackra vädret och göra saker. Ska försöka ta mig en nypa frisk luft iaf, det har ju ingen dött av :).



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här bloggar jag om mitt liv, vad som händer, vad jag tänker och vad som sker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards