Alla inlägg den 6 november 2013

Av livetigranby - 6 november 2013 14:27

Sometimes I slide away
Silently
I slowly lose myself
Over and over
Take comfort in my skin
Endlessly
Surrender to my will
Forever and ever
I dissolve in trust
I will sing with joy
I will end up dust
I'm in heaven

I stand in golden rays
Radiantly
I burn a fire of love
Over and over
Reflecting endless light
Relentlessly
I have embraced the flame
Forever and ever
I will scream the word
Jump into the void
I will guide the herd
Up to heaven



Av livetigranby - 6 november 2013 11:41

Idag blev det en väldigt sen start. Men vad gör det när jag inte har en tid att passa? Jag ska ju ägna min energi till att göra mig frisk. Sovit så jag känner mig vimmelkantig. Kommer jag alls vakna till liv idag?


Nu väntar jag på den mycket efterlängtade muggen med kaffe. Vid det här laget en vanlig dag har jag hunnit med ca 4 muggar kaffe. Men då startar jag vid 7 så det kanske inte är så farligt mycket ändå?



Det finns ju några som läser denna blogg, det ser jag ju i besöksstatistiken, lämna gärna nån kommentar om ni känner för det, blir ju lite mer liv i bloggen på det viset!







Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här bloggar jag om mitt liv, vad som händer, vad jag tänker och vad som sker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards